ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗ
Δες περισσότερα
Εστιατόρια
Προσφορές Εστιατορίων
Το ημε/λόγιο του Καλοφαγά
Σχολές Μαγειρικής
Συνταγές
Blog
Delivery
BLOG

Αρθρογραφία
Μάρτιος 2015
25/03/2015 Αριάνι - Ayran
18/03/2015 Μπανάνες. Ώριμες ή άγουρες;
03/03/2015 3 Μαϊου - Διεθνής ημέρα πιτόγυρου!
Φεβρουάριος 2015
26/02/2015 Πετάτε τα τσόφλια των αυγών; Ξανασκεφτείτε το
18/02/2015 15 «υγιεινά» τρόφιμα, που στην πραγματικότητα βλάπτουν
16/02/2015 15 «υγιεινά» τρόφιμα, που στην πραγματικότητα βλάπτουν
12/02/2015 Τα έθιμα της Τσικνοπέμπτης
03/02/2015 Αποτοξινωτικό νερό - Διάσπαση λίπους
Δεκέμβριος 2014
16/12/2014 Βγαίνουμε Αθήνα
11/12/2014 Ζεστά ροφήματα απ’ όλο τον κόσμο!
Νοέμβριος 2014
25/11/2014 Αγαπημένες γεύσεις που οφείλονται σε ατύχημα
19/11/2014 Αγαπημένες γεύσεις που οφείλονται σε ατύχημα
13/11/2014 Οι τρεις καλύτεροι τρόποι για να μη μαυρίζει το κομμένο αβοκάντο
01/11/2014 Τι λάθος κάνουμε με το σκόρδο
Οκτώβριος 2014
27/10/2014 Τροφές που χαρίζουν λαμπερό δέρμα
Blog για καλοφαγάδες
Δεν είμαστε δημοσιογράφοι, διαβάζουμε πολύ όμως και πολλά.
Όποτε βρίσκουμε κάτι χρήσιμο, θα σας ενημερώνουμε. Αν έχετε κι εσείς κάτι ενδιαφέρον που θέλετε να μας πείτε, στείλτε μας το κείμενό σας στο info@eat.gr
15 «υγιεινά» τρόφιμα, που στην πραγματικότητα βλάπτουν
(Μέρος Α’)

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι καταλαβαίνουν το πόσο σημαντικό είναι να αποφεύγει κανείς την ανθυγιεινή διατροφή. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια ανθυγιεινά τρόφιμα που θεωρούνται υγιεινά και
μπορεί να σας εκπλήξουν που βρίσκονται σε αυτή τη λίστα καθώς μπορεί να συνειδητοποιήσετε ότι πολλά από αυτά, τα αγοράζετε σε τακτική βάση.


1. Σάλτσες για σαλάτα
Οι σάλτσες σαλάτας γεμάτες ζάχαρη, trans-λιπαρά, τεχνητές χημικές ουσίες και φυτικά έλαια. Παρόλο που η σαλάτα βασίζεται σε λαχανικά που κάνουν καλό στην υγεία, χάρη σε όλα αυτά τα πρόσθετα που έχουν οι σάλτσες που προσθέτουμε, καταλήγουμε να επιβαρύνουμε τον οργανισμό μας.

2. Τροφές με μειωμένα λιπαρά
Τον τελευταίο καιρό, όλο και περισσότεροι άνθρωποι καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι "πόλεμος" στο κορεσμένο λίπος, ήταν απλά ένα μεγάλο λάθος. Βασίστηκε σε λίγες ισχυρές ενδείξεις από την αρχή, αλλά τελικά υιοθετήθηκε η άποψη ότι οι τροφές με χαμηλά ή καθόλου λιπαρά ήταν πραγματικά υγιεινότερες.
Όταν όμως αφαιρεθεί το λίπος από τις τροφές, γίνεται λιγότερο νόστιμες, σε πολλά συσκευασμένα τρόφιμα προσθέτουν ζάχαρη και άλλα ενισχυτικά γεύσης για να αντισταθμίσουν την απώλεια του λίπους.

3. Συσκευασμένοι χυμοί φρούτων
Ο χυμός φρούτων θεωρείται πολύ υγιεινός. Στους περισσότερους χυμούς θα δείτε πώς περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C, ή πώς παράγονται από τα πιο ώριμα και εξαιρετικά φρέσκα φρούτα. Όμως, η αλήθεια είναι ο χυμός που μπορείτε να βρείτε στο σούπερ μάρκετ, δεν είναι πραγματικά χυμό φρούτων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν περιέχουν κανένα φρούτο, απλώς γεύση φρούτων από χημικές ουσίες. Έτσι, βασικά, πίνετε νερό με γεύση φρούτων χημικές ουσίες. Και μην νομίζετε ότι τα προϊόντα που εγγυώνται 100% φυσικός χυμός είναι καθόλου καλύτερα. Η θλιβερή αλήθεια είναι ότι όλα, είναι φορτωμένα με ζάχαρη.

4. Τρόφιμα που μειώνουν την κακή χοληστερόλη
Η μείωση της χοληστερόλης με φυτοστερόλες ίσως ακούγεται σαν καλή ιδέα. Οι φυτοστερόλες είναι στην πραγματικότητα φυτικές εκδοχές χοληστερόλης και σύμφωνα με ορισμένες μελέτες, έχουν την ικανότητα να μειώνουν τη χοληστερόλη του αίματος. Ορισμένες άλλες μελέτες όμως, έχουν δείξει ότι ακόμη και αν μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης, οι φυτοστερόλες έχουν αρνητικές επιπτώσεις στο καρδιαγγειακό σύστημα και επομένως, μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου.

5. Προϊόντα ολικής άλεσης
Δεν είναι πάντα ολικής αλέσεως. Το ψωμί ολικής αλέσης μπορεί να περιέχει ακόμη και παρόμοιο γλυκαιμικό δείκτη με το λευκό ψωμί. Στην πραγματικότητα, το σιτάρι που έχουμε σήμερα είναι πολύ πιο ανθυγιεινό σε σύγκριση με το σιτάρι έτρωγαν οι πρόγονοί μας. Στην δεκαετία του εξήντα, οι επιστήμονες έκαναν κάποιες αλλαγές στα γονίδια του σιταριού για να αυξήσουν την απόδοση της σοδιάς. Λόγω αυτού, το σύγχρονο σιτάρι είναι πολύ λιγότερο θρεπτικό και μπορεί να προκαλέσει ακόμα και προβλήματα υγείας για τους ανθρώπους που έχουν δυσανεξία στη γλουτένη. Μπορεί ακόμη να προκαλέσουν φλεγμονή και να αυξήσει επίπεδα χοληστερόλης.

6. Μαργαρίνη
Το βούτυρο ίσως το σκέπτεστε το σαν κάτι εξαιρετικά ανθυγιεινό, και ορισμένοι ειδικοί σε θέματα υγείας προτείνουν την μαργαρίνη. Πριν από μερικές δεκαετίες, μαργαρίνη είχε πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε τρανς λιπαρά. Σήμερα, περιέχει λιγότερα τρανς λιπαρά, αλλά ακόμα έχει πολλά εξευγενισμένα φυτικά έλαια.
Αλλά ας ορίσουμε τι μαργαρίνη είναι στην πραγματικότητα. Δεν είναι τρόφιμο, αλλά ένα σύνολο χημικών και εξευγενισμένων ελαίων. Σύμφωνα με ορισμένες μελέτες, τα άτομα που από το βούτυρο, τώρα καταναλώνουν μαργαρίνη, είναι πιο πιθανό να υποφέρουν από καρδιακή νόσο.

7. Ισοτονικά ποτά
Τα ισοτονικά ποτά αρχικά κατασκευάστηκαν για τους αθλητές και τους ανθρώπους που ασκούνται έντονα. Περιέχουν ηλεκτρολύτες και ζάχαρη, που είναι καλό για τους αθλητές σε πολλές περιπτώσεις. Από την άλλη πλευρά, οι περισσότεροι ανθρώπους που δεν ασκούνται σε τακτική βάση, δεν χρειάζονται επιπλέον ηλεκτρολύτες (άλατα) και σίγουρα δεν χρειάζονται περισσότερη ζάχαρη. Επίσης, δεν πρέπει να ξεγελαστούν από το «μικρότερες ποσότητες" του σακχάρου σε αυτά τα ποτά. Η μόνη διαφορά μεταξύ των αθλητικών ποτών και τα αναψυκτικά, είναι ότι τα αθλητικά ποτά περιέχουν λίγο λιγότερη ζάχαρη από το χυμό που αγοράζετε στα σούπερ μάρκετ. Αν θέλετε να μείνετε ενυδατωμένοι, δοκιμάστε νερό και αποφεύγετε τα ποτά με πάρα πολλή ζάχαρη.
Διεύθυνση: Θηβών 510, Ίλιον, E-mail: info@eat.gr, Τηλ.: 210 5053003
Powered by Atnet Communications A.E.