ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗ
Δες περισσότερα
Εστιατόρια
Προσφορές Εστιατορίων
Το ημε/λόγιο του Καλοφαγά
Σχολές Μαγειρικής
Συνταγές
Blog
Delivery
BLOG

Αρθρογραφία
Μάρτιος 2015
25/03/2015 Αριάνι - Ayran
18/03/2015 Μπανάνες. Ώριμες ή άγουρες;
03/03/2015 3 Μαϊου - Διεθνής ημέρα πιτόγυρου!
Φεβρουάριος 2015
26/02/2015 Πετάτε τα τσόφλια των αυγών; Ξανασκεφτείτε το
18/02/2015 15 «υγιεινά» τρόφιμα, που στην πραγματικότητα βλάπτουν
16/02/2015 15 «υγιεινά» τρόφιμα, που στην πραγματικότητα βλάπτουν
12/02/2015 Τα έθιμα της Τσικνοπέμπτης
03/02/2015 Αποτοξινωτικό νερό - Διάσπαση λίπους
Δεκέμβριος 2014
16/12/2014 Βγαίνουμε Αθήνα
11/12/2014 Ζεστά ροφήματα απ’ όλο τον κόσμο!
Νοέμβριος 2014
25/11/2014 Αγαπημένες γεύσεις που οφείλονται σε ατύχημα
19/11/2014 Αγαπημένες γεύσεις που οφείλονται σε ατύχημα
13/11/2014 Οι τρεις καλύτεροι τρόποι για να μη μαυρίζει το κομμένο αβοκάντο
01/11/2014 Τι λάθος κάνουμε με το σκόρδο
Οκτώβριος 2014
27/10/2014 Τροφές που χαρίζουν λαμπερό δέρμα
Blog για καλοφαγάδες
Δεν είμαστε δημοσιογράφοι, διαβάζουμε πολύ όμως και πολλά.
Όποτε βρίσκουμε κάτι χρήσιμο, θα σας ενημερώνουμε. Αν έχετε κι εσείς κάτι ενδιαφέρον που θέλετε να μας πείτε, στείλτε μας το κείμενό σας στο info@eat.gr
Μπανάνες. Ώριμες ή άγουρες;
Η μπανάνα είναι από τα πιο αγαπημένα φρούτα και το κλασσικό σνακ 100 θερμίδων σε πολλές δίαιτες! Πως τις προτιμάμε όμως, ώριμες ή άγουρες; Ποιες είναι καλύτερες;
Η αλήθεια είναι ότι τα διάφορα στάδια ωρίμανσης, έχουν διαφορετικά οφέλη.


Άγουρες Μπανάνες

Οφέλη: Ένα από τα οφέλη των πράσινων μπανανών, είναι η υψηλή περιεκτικότητα σε ανθεκτικό άμυλο. Για όσους προσπαθούν να αποφεύγουν τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, οι πράσινες μπανάνες είναι η καλύτερη επιλογή. Έτσι, τις κάνει ιδανικές για άτομα που πάσχουν από διαβήτη τύπου 2. Οι άγουρες μπανάνες έχουν επίσης προβιοτικά βακτήρια, που βοηθούν στην καλή υγεία του εντέρου. Επιπλέον, οι πράσινες μπανάνες βοηθούν στην καλύτερη απορρόφηση θρεπτικών συστατικών, ιδιαίτερα του ασβεστίου.
Μειονεκτήματα: Επειδή τα επίπεδα αντιοξειδωτικών στην πραγματικότητα αυξάνονται με την ωρίμανση, οι άγουρες μπανάνες είναι χαμηλότερες σε αυτή την κατηγορία. Επίσης μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα και αέρια, λόγω της υψηλότερης περιεκτικότητας σε ανθεκτικό άμυλο.


Ώριμες μπανάνες

Οφέλη: Επειδή το ανθεκτικό άμυλο αλλάζει σε απλά σάκχαρα, όταν μια μπανάνα ωριμάζει, είναι πιο ευκολοχώνευτες. Όσο υψηλότερος είναι ο γλυκαιμικός δείκτης τους, τόσο πιο γρήγορα χωνεύονται. Οι μπανάνες έχουν επίσης υψηλότερα επίπεδα των αντιοξειδωτικών, καθώς ωριμάζουν. Επίσης όσο ωριμάζουν, παράγουν μια ουσία που ονομάζεται TNF (Tumor Necrosis Factor). Αυτό σημαίνει ότι οι ώριμες μπανάνες έχουν αντι-καρκινικές ιδιότητες, καθώς καταπολεμούν τα ανώμαλα κύτταρα. Όσο περισσότερα σκούρα σημάδια έχει στην φλούδα, τόσο μεγαλύτερη η αντικαρκινική της δράση.
Μειονεκτήματα: Οι μελέτες δείχνουν ότι υπάρχει κάποια απώλεια σε μικροθρεπτικά συστατικά, όσο η μπανάνα ωριμάζει. Για να μειωθεί η ποσότητα των βιταμινών και ανόργανων ουσιών που χάνονται, καλύτερα να ωριμάζουν στο ψυγείο. Επίσης, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, πρέπει να αποφεύγονται από διαβητικούς τύπου 2.


Συμπέρασμα: Υπάρχουν οφέλη και στις δύο πλευρές. Μπορούμε να τις καταναλώνουμε είτε ώριμες, είτε άγουρες, η μόνη διαφορά είναι ότι οι ώριμες θα πρέπει να αποφεύγονται από διαβητικούς τύπου 2 και όσους προσπαθούν να αποφύγουν την υπερβολική ζάχαρη.
Διεύθυνση: Θηβών 510, Ίλιον, E-mail: info@eat.gr, Τηλ.: 210 5053003
Powered by Atnet Communications A.E.